Mając na uwadze fakt, że praca na obsługiwanych przez nas projektach drogowych wymaga szczególnych umiejętności, zachęcamy naszych pracowników do ciągłego ich doskonalenia organizując liczne szkolenia. W szczególności są to szkolenia dotyczące kształtowania bezpiecznych zachowań na drodze, podstawowych umiejętności z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej oraz profesjonalnej obsługi klienta.
Szkoła Skoda Auto – już od lat współpracujemy ze Szkołą Skoda Auto z Poznania, w której nasi pracownicy (w szczególności ci, którzy zajmują się prowadzeniem pojazdów służbowych) mają okazję poznać specyficzne zagrożenia drogowe oraz w bezpiecznych warunkach testować i doskonalić techniki bezpiecznej jazdy.
Umiejętności udzielania pierwszej pomocy – chociaż nasi pracownicy nie są profesjonalnymi ratownikami to dbamy o to, aby posiadali przynajmniej podstawową wiedzę w tym zakresie a także doskonalili zdobyte umiejętności w jak najbardziej realistycznych sytuacjach. Doskonałą okazją do tego są Mistrzostwa Ratownicze organizowane co roku przez naszego partnera – firmę Medicover, w których nasi pracownicy systematycznie biorą udział. Uczestnictwo w takim wydarzeniu dostarcza ogromnej dawki emocji i wrażeń a przede wszystkim stanowi sposobność do rozwijania umiejętności, które mogą okazać się przydatne, gdy zajdzie taka potrzeba.
Obsługa klienta – szkolenia z zakresu profesjonalnej obsługi klienta wpisują się w naszą strategię profesjonalnej obsługi klienta, jaką stawiamy sobie za cel naszych działań i są niezbędnym elementem wdrożenia każdego nowego pracownika, który będzie zajmował się obsługą użytkowników Autostrady A1. Dla pracowników z pewnym stażem organizujemy prowadzone przez profesjonalnych trenerów szkolenia wyjazdowe ukierunkowane na zaawansowane umiejętności obsługi klienta.